GENKI DESKA?!!! Atashiwa DollSarah desu =3

Page 7 of 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Go down

Re: GENKI DESKA?!!! Atashiwa DollSarah desu =3

Post by LordRaptorZ on Mon Jan 26, 2009 11:49 am

Rizal44 wrote:a gentleman never ask for money from a girl Very Happy

xper arh..kumpul lu slow2...haha
yeah...
brjimat crmat...
amalan yg sihat...
avatar
LordRaptorZ
Hardstyler
Hardstyler

Posts : 100
Join date : 2009-01-26
Age : 25
Location : port klang, klang, selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: GENKI DESKA?!!! Atashiwa DollSarah desu =3

Post by Rizal44 on Mon Jan 26, 2009 11:50 am

betul2..
amalan sihat,jiwa selamat Very Happy
Wahaha!
avatar
Rizal44
Extreme Hardstyler
Extreme Hardstyler

Posts : 310
Join date : 2009-01-17
Age : 24
Location : Kay Kay ,Sabah

View user profile http://www.friendster.com/rizalsickkunt

Back to top Go down

Re: GENKI DESKA?!!! Atashiwa DollSarah desu =3

Post by [THF]DollSarah on Mon Jan 26, 2009 11:51 am

LordRaptorZ wrote:
Rizal44 wrote:a gentleman never ask for money from a girl Very Happy

xper arh..kumpul lu slow2...haha
yeah...
brjimat crmat...
amalan yg sihat...

Hahaha mcm tu koranng tongtong duit sorang rm 5 belikan i baju nerd xP
avatar
[THF]DollSarah
N.E.R.D. Member
N.E.R.D. Member

Posts : 207
Join date : 2009-01-13
Age : 27
Location : Petaling Jaya

View user profile

Back to top Go down

Re: GENKI DESKA?!!! Atashiwa DollSarah desu =3

Post by LordRaptorZ on Mon Jan 26, 2009 11:52 am

[THF]DollSarah wrote:
LordRaptorZ wrote:
Rizal44 wrote:a gentleman never ask for money from a girl Very Happy

xper arh..kumpul lu slow2...haha
yeah...
brjimat crmat...
amalan yg sihat...

Hahaha mcm tu koranng tongtong duit sorang rm 5 belikan i baju nerd xP
pergh..
sarah org kye..
pow kte lak..
wahhaha..
awk g ke 31 ni...?
avatar
LordRaptorZ
Hardstyler
Hardstyler

Posts : 100
Join date : 2009-01-26
Age : 25
Location : port klang, klang, selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: GENKI DESKA?!!! Atashiwa DollSarah desu =3

Post by Rizal44 on Mon Jan 26, 2009 11:54 am

[THF]DollSarah wrote:
LordRaptorZ wrote:
Rizal44 wrote:a gentleman never ask for money from a girl Very Happy

xper arh..kumpul lu slow2...haha
yeah...
brjimat crmat...
amalan yg sihat...

Hahaha mcm tu koranng tongtong duit sorang rm 5 belikan i baju nerd xP

sis takde baju nerd ker??
avatar
Rizal44
Extreme Hardstyler
Extreme Hardstyler

Posts : 310
Join date : 2009-01-17
Age : 24
Location : Kay Kay ,Sabah

View user profile http://www.friendster.com/rizalsickkunt

Back to top Go down

Re: GENKI DESKA?!!! Atashiwa DollSarah desu =3

Post by .ZareC on Mon Jan 26, 2009 1:07 pm

i blom confirm nk pegi 31st nie. hehe.
avatar
.ZareC
Revolutionary Hardstyler
Revolutionary Hardstyler

Posts : 761
Join date : 2009-01-13
Age : 24
Location : City Of History

View user profile http://www.myspace.com/azarikh619

Back to top Go down

Re: GENKI DESKA?!!! Atashiwa DollSarah desu =3

Post by Dato\' East-Zat on Mon Jan 26, 2009 1:08 pm

aku confirm pg 31st jan nie... hehe..
avatar
Dato\' East-Zat
Hardstyler
Hardstyler

Posts : 166
Join date : 2009-01-13
Location : Lupa Sudah....

View user profile

Back to top Go down

Re: GENKI DESKA?!!! Atashiwa DollSarah desu =3

Post by .ZareC on Mon Jan 26, 2009 1:38 pm

wow mesti rmai pegi nie.
hmm
avatar
.ZareC
Revolutionary Hardstyler
Revolutionary Hardstyler

Posts : 761
Join date : 2009-01-13
Age : 24
Location : City Of History

View user profile http://www.myspace.com/azarikh619

Back to top Go down

Re: GENKI DESKA?!!! Atashiwa DollSarah desu =3

Post by [THF]DollSarah on Tue Jan 27, 2009 2:42 am

Rizal44 wrote:
[THF]DollSarah wrote:
LordRaptorZ wrote:
Rizal44 wrote:a gentleman never ask for money from a girl Very Happy

xper arh..kumpul lu slow2...haha
yeah...
brjimat crmat...
amalan yg sihat...

Hahaha mcm tu koranng tongtong duit sorang rm 5 belikan i baju nerd xP

sis takde baju nerd ker??

Tak sayang..
Tak dapat ang pau mcm mana..
I nak saving pergi LKW...
College...
avatar
[THF]DollSarah
N.E.R.D. Member
N.E.R.D. Member

Posts : 207
Join date : 2009-01-13
Age : 27
Location : Petaling Jaya

View user profile

Back to top Go down

Re: GENKI DESKA?!!! Atashiwa DollSarah desu =3

Post by Johnsona.k.aSpeedkilleR on Tue Jan 27, 2009 3:30 am

haha ask someone buy for u~hehe
avatar
Johnsona.k.aSpeedkilleR
N.E.R.D. Member
N.E.R.D. Member

Posts : 911
Join date : 2009-01-13
Age : 25
Location : kota killerbalu,Sabah

View user profile

Back to top Go down

Re: GENKI DESKA?!!! Atashiwa DollSarah desu =3

Post by LordRaptorZ on Tue Jan 27, 2009 1:37 pm

cehhh...
avatar
LordRaptorZ
Hardstyler
Hardstyler

Posts : 100
Join date : 2009-01-26
Age : 25
Location : port klang, klang, selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: GENKI DESKA?!!! Atashiwa DollSarah desu =3

Post by [THF]DollSarah on Tue Jan 27, 2009 9:47 pm

Johnsona.k.aSpeedkilleR wrote:haha ask someone buy for u~hehe

so expensive who wana buy for me =.="
avatar
[THF]DollSarah
N.E.R.D. Member
N.E.R.D. Member

Posts : 207
Join date : 2009-01-13
Age : 27
Location : Petaling Jaya

View user profile

Back to top Go down

Re: GENKI DESKA?!!! Atashiwa DollSarah desu =3

Post by jepz on Tue Jan 27, 2009 9:50 pm

Lim kok wing ke sarah??nice...
avatar
jepz
Revolutionary Hardstyler
Revolutionary Hardstyler

Posts : 679
Join date : 2009-01-17
Age : 27
Location : pUB-R sabah..

View user profile

Back to top Go down

Re: GENKI DESKA?!!! Atashiwa DollSarah desu =3

Post by [THF]DollSarah on Tue Jan 27, 2009 9:51 pm

yeah~
this march~
avatar
[THF]DollSarah
N.E.R.D. Member
N.E.R.D. Member

Posts : 207
Join date : 2009-01-13
Age : 27
Location : Petaling Jaya

View user profile

Back to top Go down

Re: GENKI DESKA?!!! Atashiwa DollSarah desu =3

Post by Vortex on Tue Jan 27, 2009 9:57 pm

hi dollsarah, saw ur shuffle ur pretty darn good ^^
and lol at ur japanese xD u watch anime by any chance? Razz
avatar
Vortex
noob
noob

Posts : 16
Join date : 2009-01-27
Age : 28
Location : Belgium

View user profile

Back to top Go down

Re: GENKI DESKA?!!! Atashiwa DollSarah desu =3

Post by [THF]DollSarah on Tue Jan 27, 2009 10:22 pm

I wish I'm jap~ LOL
No... I'm arabic pakistani indian malay.... lol 95% malay xD

i do watch anime... but uhh thatw as pretty years ago~
I cant read katakana wel anymore =o=
and not kanji at all
avatar
[THF]DollSarah
N.E.R.D. Member
N.E.R.D. Member

Posts : 207
Join date : 2009-01-13
Age : 27
Location : Petaling Jaya

View user profile

Back to top Go down

Re: GENKI DESKA?!!! Atashiwa DollSarah desu =3

Post by Vortex on Tue Jan 27, 2009 10:25 pm

You wish you were jap huh? xD
I guess all who watched anime, did a little Razz
The language is kawaii and sugoii haha

Wow ur so many culture? you are some remix there hah! ^^
I cant read japanese unless you type it like you say it xD
Boku wa baka des ka ne? honto da whahahah >.< xD
avatar
Vortex
noob
noob

Posts : 16
Join date : 2009-01-27
Age : 28
Location : Belgium

View user profile

Back to top Go down

Re: GENKI DESKA?!!! Atashiwa DollSarah desu =3

Post by Johnsona.k.aSpeedkilleR on Tue Jan 27, 2009 10:29 pm

[THF]DollSarah wrote:
Johnsona.k.aSpeedkilleR wrote:haha ask someone buy for u~hehe

so expensive who wana buy for me =.="
erm someone that care about u lo~hhehe
avatar
Johnsona.k.aSpeedkilleR
N.E.R.D. Member
N.E.R.D. Member

Posts : 911
Join date : 2009-01-13
Age : 25
Location : kota killerbalu,Sabah

View user profile

Back to top Go down

Re: GENKI DESKA?!!! Atashiwa DollSarah desu =3

Post by [THF]DollSarah on Tue Jan 27, 2009 10:41 pm

I wish la Johnson =o=
avatar
[THF]DollSarah
N.E.R.D. Member
N.E.R.D. Member

Posts : 207
Join date : 2009-01-13
Age : 27
Location : Petaling Jaya

View user profile

Back to top Go down

Re: GENKI DESKA?!!! Atashiwa DollSarah desu =3

Post by .ZareC on Tue Jan 27, 2009 11:39 pm

sarah got twins. hehe.
avatar
.ZareC
Revolutionary Hardstyler
Revolutionary Hardstyler

Posts : 761
Join date : 2009-01-13
Age : 24
Location : City Of History

View user profile http://www.myspace.com/azarikh619

Back to top Go down

Re: GENKI DESKA?!!! Atashiwa DollSarah desu =3

Post by [THF]DollSarah on Thu Jan 29, 2009 7:39 pm

Vortex wrote:You wish you were jap huh? xD
I guess all who watched anime, did a little Razz
The language is kawaii and sugoii haha

Wow ur so many culture? you are some remix there hah! ^^
I cant read japanese unless you type it like you say it xD
Boku wa baka des ka ne? honto da whahahah >.< xD

I can read hiragana.. katakana sucks nowdays...
I cant read kanji.

How can I type japanese using pc ah?
avatar
[THF]DollSarah
N.E.R.D. Member
N.E.R.D. Member

Posts : 207
Join date : 2009-01-13
Age : 27
Location : Petaling Jaya

View user profile

Back to top Go down

Re: GENKI DESKA?!!! Atashiwa DollSarah desu =3

Post by Rizal44 on Thu Jan 29, 2009 8:15 pm

hye kak sarah Very Happy
avatar
Rizal44
Extreme Hardstyler
Extreme Hardstyler

Posts : 310
Join date : 2009-01-17
Age : 24
Location : Kay Kay ,Sabah

View user profile http://www.friendster.com/rizalsickkunt

Back to top Go down

Re: GENKI DESKA?!!! Atashiwa DollSarah desu =3

Post by [THF]DollSarah on Thu Jan 29, 2009 8:59 pm

Hye Rizal!
Ang pau dapat berapa?
avatar
[THF]DollSarah
N.E.R.D. Member
N.E.R.D. Member

Posts : 207
Join date : 2009-01-13
Age : 27
Location : Petaling Jaya

View user profile

Back to top Go down

Re: GENKI DESKA?!!! Atashiwa DollSarah desu =3

Post by Rizal44 on Thu Jan 29, 2009 10:43 pm

x dpt langsung kak Sad Sad
avatar
Rizal44
Extreme Hardstyler
Extreme Hardstyler

Posts : 310
Join date : 2009-01-17
Age : 24
Location : Kay Kay ,Sabah

View user profile http://www.friendster.com/rizalsickkunt

Back to top Go down

Re: GENKI DESKA?!!! Atashiwa DollSarah desu =3

Post by .ZareC on Thu Jan 29, 2009 11:03 pm

i got my first angpau rm4 only.
avatar
.ZareC
Revolutionary Hardstyler
Revolutionary Hardstyler

Posts : 761
Join date : 2009-01-13
Age : 24
Location : City Of History

View user profile http://www.myspace.com/azarikh619

Back to top Go down

Re: GENKI DESKA?!!! Atashiwa DollSarah desu =3

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 7 of 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum